martes, 15 de enero de 2008

UNHA RAPIDA





A miña compi non veu hoxe a traballar así que podo escribir unha entrada rápida e comentarvos brevemente. Ata o venres non reaparecerei.

Leendo os vosos blogs vexo que a ninguén lle gusta a chuvia, a min tampouco e menos despois do que me acaba de pasar. A verdade é que levaba unha temporadiña sen sentirme megaestúpida pero claro, unha é patosa por natureza e antes ou despois me tocaría....

As 17:00 aparquei o coche, chovía (e chove) moitísimo e dábanme ganas de quedarme dentro del as 3 horas que tiña que traballar pola tarde. Armeime de valor, collín o paraguas (feito polvo) e decidinme a sair. A chuvia-vento era insoportable e o meu paraguas non resistiu o impacto, cobrou vida propia e deuse a volta, chegara o seu fin, Adeus paraguas.

Leveino ó contenedor e empecei a correr a toda pastilla para intentar mollarme o menos posible, levaba botas, esta vez sen tacóns pero unha delas falloume e resvalei, caín na acera e fíxenme dano nunha rodilla, os coches pasaban pero nadie paraba a votarme unha man, peor aínda o pasarme polo lado aínda me mollaban máis....
Levanteime como puden, cheguei a oficina toda empapada e de moi mal humor.

Estaba mega indignada coas miñas botas, saqueinas e empecei a darlle patadas e a insultalas pero non recibin resposta.. Fillas de puta, cabronas, toca pelotas......de todo lles chamei a aquelas dúas falsas que me valeron 100 Euros nas rebaixas, ódioas, xamais as volverei a poñer.....

Bueno, pode que dentro duns días cando se me pase o cabreo e queira sair a calle super estilosa as volva a poñer... pero de momento están castigadas e non gozaran da miña compañía ata nova orden, he dicho.

5 comentarios:

Pilar dijo...

Jo pobrecilla!!!!! Pero como siempre lo has contado con mucha gracia y me has sacado una sonrisa... LO siento mucho lo de tus botas!!! Yo también compré unas botas en las rebajas que me costaron 100 euros, jejeje...
Me alegro que hayas reaparecido para hacer cu-cú!!
:)
Besos y secate bien!!

Star-spangled banner dijo...

jajaja, pobre. Yo ¿sabes lo que haría? Denunciar al ayuntamiento por responsabilidad civil. Esto está ahora muy de moda. Di que la calle estaba en mal estado, muy resbalosa, y con la lluvia aún más y por eso te caíste y con la indemnización que te den, te compras otro par de botas!!! (no te aseguro que funcione. La lluvia fue un factor muy importante en tu caída, pero por intentarlo...)

LA MARU dijo...

Di la verdad...a ti te gusta caerte ¿a qué sí? jaja. Tranquila, que cada vez que te caigas yo estaré ahí para tenderte una mano. Siempre, siempre :)
Un beso muy grande guapísima

carmen dijo...

Loli, !6 años mas! eso es muy poco, pide por lo menos 42 y si es posible muchos mas yo estuve con mi marido esos años y con nuestros baches, como todo el mundo, pero mi balance es el de MUY FELIZ
Adelante que cuando quieres a una persona todo se suaviza y se vive mucho mejor
un beso

Anduriña dijo...

Non podes enfadarte coas botas, senón coa choiva ou co estado da calzada ou da beirarrúa. De calquera xeito, entendo o teu enfado momentáneo, aínda que esgoistamente cho agradezo, xa que se non che pasasen este tipo de cousas, non poderías contárnolas e iso sería unha gran perda para comezar o día con bo sentido do humor, que é o que nos transmites. ¿que tal a rodilla?

Biquiños,

Andu