jueves, 10 de julio de 2008

9 CAÑAS

Pois 9, son as cañas que me bebín esta noite, según o meu mozo son uns 3 litros, a verda e que me da igual , o único que sei e que me costou moito ir polos blogs de cada unha e intentar non cometer faltas de ortografía, non puden entrar no de Maru e Eva, supoño que me perdín algún episodio no que informades de unha nova dirección ou algo así, asi, que para min, porfaplis volvede a decirme que hai que facer para leervos.
En estos 14 días sen aparecer decirvos que:
- acabei un TABALLO E EMPECEI EN OUTRO, ESTOU CONTENTA...pero xa vos contarei porque ten tela o asunto.
- Ganamos por finnnnnnnnnnnn. sintooooo Pilar, pero aínda non me recreara jsajajajajajaj.
- Voto de menos as salidas da K, asi que donde queira que esteaS, porfa, da señales de vida, vótote de menos, miles de bicos para ti.
- Ando as voltas intentando poñer internet en casa............... esto vai para largo.........
- As cañas danme voltas .... sólo decir, que voto de menos os días que vos leía e comententaba a diario............BICOS PARA TODAS E ANIMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! PODEMOS CON TODO JEJEJEJEJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

5 comentarios:

Eva dijo...

Loliiiiii
te echábamos de menosssss
Tan graciosa como siempre.

Jabolka dijo...

Que tal guapa!!!! Si que me fue bien en las opos pero todavia me queda una prueba en septiembre asi que no cantemos victoria!!
Te echamos de menos!!!!!!!!!!!!!!

muchos besos

Nat dijo...

Asi que en esas andabas...
Pues me alegro que hayas vuelto, te extrañamooooos!

Anduriña dijo...

Ja ja, estes momentos de exaltación da amistade cando un bebe un pouquiño, son os mellores!

Bicos e a ver se te vemos máis por aquí. Eu tamén quero que K dea señais de vida.

Bicos para todas

LA MARU dijo...

Hola Loli, tú y yo tenemos una conversación pendiente, jijijiji. Hoy te llamo y hablamos largo y tendido, que yo tb te echo de menoooooooosss....a todaaaaassss....