domingo, 11 de enero de 2009

VOLVENDO A EMPEZAR

Pois eso que xa teño internet dende fai 2-3 semanas, a verdade é que despois deste descanso obligado costa un pouco retomar esto de escribir.

Por aqui todo ben, podía ir mellor pero hai que joderse jeje. Nos souben moito de vos neste tempo pero o pouco que puden leer e ver gustoume moito.

A Lu con tenda e todo, alucinei cando vin todo o que tes montado, manda carallo si señor!

A Ka pouca cousa eh? logo te cansas pero siempre nos queda o messenger jeje

A Maru, non se queixará con regalito extra de fin de ano... menuda tableta de chocolate.

A Eva e por consiguiente o Martin e Alba en Slovenia ou eso é o que leín a última vez. Pode que xa esteades noutro lugar,ai!! que coma vos!

A Pilar en Francia ou Barcelona? pérdome con tantas idas y venidas.

A Star cero patatero non? a non ser que teña novo blog e eu non me enterase.

A Nat con cambio de blog e moi rápida contestando no facebook jeje.

A Di en Arxentina, espero que con mellores noticias e moito ánimo.

Non me olvido a nadie non? eso espero porque quedaría a cousa moi mal jeje.

E a Dolo, a Loli pois... bueno como xa dixen antes podía ir mellor pero para se a miña volta paso de malos rollos asi que nada xa nos volvemos leer, si gustades claro. Bikiños

5 comentarios:

Eva dijo...

Actualización: en Alemania, estamos en Alemania. Que lo de Eslovenia fueron sólo vacaciones.

Estamos felices y contentos y deseando volver a leerte (y que comentes)

Bicos

LA MARU dijo...

me adelanto a Diana y te digo que ella estuve en Brasil, no en Argentina...pero aún así has hecho un buen resumen :)

Qué bien tenerte de vuelta

Bicos

Lucía dijo...

bienvenida!!!!! te hemos echado muuuucho de menos!!!
Un besazo

mxg dijo...

...sí Eslovenia solo de vacaciones :) Siguimos en Alemania...pues yo en Polonia ahora pero no para mucho.
Bienvenida de vuelta.

Anónimo dijo...

Yo estoy en Francia, lo d Barcelona, pues como los demás, de vacaciones, ajajjajaj

Me alegro de volver a verte por aqui!!!