miércoles, 21 de noviembre de 2007

- 4 PUNTOS

http://farm1.static.flickr.com/191/488474471_60c9ec4228_o.gif


Fai catro meses colleume o radar, iba a 93 km nunha zona limitada a 50 km/h e ademáis dun sablazo de multa e 6 puntos menos teño retirada de carné de un mes. Non me podo queixar porque incumplin unha norma de tráfico e debo acatar as consecuencias dos meus actos. Entregarei o carne en febreiro (por eso de que ten un día menos o mes jeje) e nese período non podo tocar o coche (sólo para lavalo e porlle cera).

Indignación, foi o primeiro que sentin cando o meu irmán me contou a burrada que fai un compañeiro seu de traballo. Este "parásito da sociedade" dedicouse a perder puntos polas estradas por diversas infraccións (exceso de velocidade, adiantamento prohibido...) e a semana pasada colleuno o radar a 130km/h sendo o límite 50, esto trouxo consigo, multa, retirada de carné e 6 puntos menos, só lle quedaban 2 así que agora ten -4.

O tio este, lonxe de cumplir coa sanción, conduce o seu BMW sen carné, di que necesita conducir para ir ó traballo. ESTO ESTÁ QUE ARDE! -4 puntos e conducindo por ahí con retirada de carné, como se pode ser tan inconsciente?

7 comentarios:

Anduriña dijo...

Mais que un inconsciente, paréceme outra cosa, pero non vou dicila. A verdade é que a xente só colle conciencia cando lle atacan ó bolsillo, pero parace que outros nin así.

A nós chegounos o outro día unha multa dende Bremen, por conducir o pasado 21 de outubro (que fomos a pasar o domingo) a 93 km/h onde o límite era 80 km/h. Menos mañ quwe a cuantía non foi moito , 25€, pero flipo que por esa diferencia tan pequena se molesten en mandar unha carta ;-). De calquera xeito non deixa de ser irónico que nos pase isto nun país onde, na maioría das estradas, non hai límite de velocidade.
Precaución amigo conductor e moitos bicos,
Andu

Lucía dijo...

Pues yo si que lo voy a decir, es un delincuente y un cabrón y además es un asesino en potencia!!!
Tengo verdadera fobia a los coches, no conduzco y paso terror cuando voy de "copiloto" y es que cada día me da más miedo que cuando salimos a la carretera todas la veces nos encontramos con algun cafre de estos!!!
Dolo siento lo tuyo, pero me encanta que seas consecuente y aceptes así de bien la multa!
Un besin

Anónimo dijo...

Ostia que susto Lola mirandoo así a correr pensei que te volverán a multar hoxe e quitarante máis puntiños.. pero xa vexo que non.

Xa centrandome no tema pois penso que a xente asi non debería ter acceso a un coche porque con moita facilidade poden acabar convertindose en asasinos...

Un bikiño Loooooola!!!
Carlos.

Pilar dijo...

Uf, que fuerte...A mi es que me pasa como a Lu, me da un miedo la carretera...En autovia aun me siento segura pero es que en carretera nacional no puedo con mi alma!!!!!!Tengo el carnet desde hace dos años y no he cogido el coche desde entonces (aunque este verano tengo previsto ponerme al día) así que si quieres te presto mis puntos!!! :-D
Besitos, ya estoy por aqui de vuelta

LA MARU dijo...

Ese energúmeno no tiene nombre, a esos hay que mandarlos a la cárcel sin miramientos. Me parece fatal que jueguen así con su vida pero aún me parece peor que jueguen con la de los demás. A mí me encanta conducir pero soy de las conductoras prudentes-coñazo que voy a 50 donde hay que ir a 50 :)

Anónimo dijo...

CREO QUE NO ME QUEDA MÁS QUE DECIR DESPÚES DE VUESTROS COMENTARIOS...
UN LOCO, UN ASESINO EN POTENCIA...
ÑOSSSSSS

LA K

多洛雷斯 dijo...

Non Carlos non, chegoume ben unha multa e estou aprendendo do meu erro, tantas veces que me decías ti :"estaste pasando dos 50km" e eu mandábate calar sempre.... Agora a que ten que calar son eu. Por certo, perdoa o meu mal humor de antes. BIKIÑOS