viernes, 25 de enero de 2008

A DESPEDIDA

Chegou o día, hoxe é o momento no que a Maru y eu nos despediremos oficialmente, en 5 días estará en Eslovenia.
Non estou triste, bueno, vale, un pouco si, pero tamén me alegro por ela, porque empeza unha nova aventura na súa vida e seguro que estará chea de alegría.
As 9 é a nosa cita en Santiago, estarán os seus coleguillas do piso e tamén DA, eu chegarei coa miña tarta de queixo ó forno e queixándome dos meu sobrepeso coma sempre, logo coñecerei os compis de piso e a cear, comida rica seguro porque a MAru cociña de vicio.
Sairemos, escederémonos e teremos resaca, pero todo dará igual porque pasarémolo moi ben e disfrutarei dela antes de que se vaia.

Disfrutarei da miña media naranxa, DA MIÑA MELLOR AMIGA!

O que ela me ofreceu xa fai agora uns 9 anos é a incondicionalidade e o seu incansable apoio,
fasme sentir ben e eso non hai quén o paque.

Votareiche de menos, pero non estarei triste porque temos o blog, temos o messenger (a min tamén me encanta LU) e temos eso que se chama AMISTADE para alimentarnos mentras estés ó outro lado.

DESÉXOCHE O MELLOR NESTA NOVA ANDANZA! QUÉROTE!

8 comentarios:

Pilar dijo...

pasadlo muy bien!!!!! Que sea una noche especial que recordeis este tiempo sin veros!

Esa tarta de queso suena de maravilla........................


Besotes

Eva dijo...

y además vas a ir a visitarla, ¿o no?

Pasadlo muy bien

Anónimo dijo...

Claro, entre as maravillas que alí hai gracias a Pilar e que ela estará ali, que mellor oportunidade.LOLI

Star-spangled banner dijo...

Eso,eso, pasadlo bien y quemad Santiago!!!!! Odio las despedidas. Cuando tengo que despedirme de mi mejor amiga, no hay vez que nos pongamos a llorar como magdalenas. No podemos evitarlo.

Anduriña dijo...

Que bonito!, no me extraña que Maru te queira tanto! celebralo ben e a ver se acabades cantando na praza do Obradoiro! Bueno, seis meses pasan enseguida e moi pronto veremos a Maru outra vez.

Biquiños

Nat dijo...

Aprovecha! Y dale un abrazo gigante de mi parte, que estoy aún a 16 mil km de distancia... Y obviamente, otro igualito para ti!!!!!!!

Anduriña dijo...

Onde te metes guapa?, espero que esa despedida n sexa tamén desta nosa comunidade. Votámoste en falta...¿todo ben?

LA MARU dijo...

YO TAMBIEN TE QUIERO!!! Y ME ACUERDO DE TI CADA DIA :) BESOS