martes, 8 de enero de 2008

RESACA

Lonxe, moi lonxe quedan aqueles día de luxuria e desenfreno nos que saía, bebía e o día seguinte estaba como unha rosa. Agora xa non é así, madurei, saio menos ,bebo menos, MOITÍSIMO MENOS e cando o fago teño unhas resacas bestiales.

Non consigo entendelo. Se fai uns anos salía moito, bebía unha cuantas copas e o día despois atopábame ben, como pode ser que hoxe en día coas poucas veces que saio poda ter unha resaca abismal por beber un par de copas?.

Onte quedei con uns amigos que se ían a Suecia para despedilos, tomeime 2 cervezas "Estrella Galicia" e hoxe cando me levantei para ir a traballar pensei que morría, no puedo con mi vida! que dor de cabeza.


¿Alguén pode entender que me pasa? Necesito respostas

5 comentarios:

LA MARU dijo...

Pues la gente te dirá que te estás haciendo mayor...pero a tu edad eso no es verdad.
Lo que pasa es que el cuerpo se acostumbra a lo que le das. Solución: salir más y beber más. Simple

Lucía dijo...

Efectivamente, como dice la Maru.... está comprobado. Yo este verano me acostumbre a las cañas todos los dias y ni me enteraba....ayer me tomé 2 y hoy dolor de cabeza!!!
Un besin

Anónimo dijo...

BIENVENIDA AL CLUB!!!
jajaja

LA K

mxg dijo...

Lo bueno de tener un virus en la noche vieja es que sales de los vacaciones sin resaca y con dos kilos de menos.

Eva dijo...

no necesitas respuestas, necesitas una aspirina efervescente