martes, 22 de abril de 2008

??????????????????????????????????????

Si teño que definir o meu día de hoxe creo que non sabería decirvos nada, nin frío nin calor, nin alegría nin tristeza, nin angustia nin euforia.... simplemente un día cero, un día no que prefiro non pensar porque sen pasar nada grave, nin acordarme de cousas tristes teño mal corpo, sinto que algo malo vai pasar en breves, teño esa sensación de que un duro golpe se acerca.

Quero que este día acabe, que mañán sexa mellor, ou polo menos non teña esta sensación de "vexoo vir".
Non creo que me explicara moi ben, porque hoxe é un deses días que sen saber por qué, estou espesa e non me saen as palabras. Bicos.

6 comentarios:

Pilar dijo...

Te entiendo perfectamente, creo que todos hemos tenido días de esos alguna vez.... :)
Un beso

Anduriña dijo...

Pois nesta ocasión, só te podo decir que espero que te equivoques de todo e que eses malos preentimentos se queden co día de hoxe e mañá desaparezan

LA MARU dijo...

Hoy pensé mucho en ti. Pensé que te echo de menos y pensé en las ganas que tengo de verte. Espero que tus intuiciones se queden sólo en eso...que ya me estás preocupando...Te quiero mucho, en tus días buenos y en los malos también :)

LA MARU dijo...

Una pregunta...¿en Junio estás trabajando? Si no trabajas ya tengo plan para ti ;)

Lucía dijo...

y pasó el día y pasó la romeria, verdad?
esos dias es mejor ni pensar en ellos!
Un besazo

Eva dijo...

Claro que te entiendo...a mí tb me pasa...