jueves, 10 de abril de 2008

OUTRA MULTA

A semana pasada tiven que ir con meu pai ó hospital, tiña que facer unha proba, a cita era as 11:30, sobre as 10:15 xa estábamos alí, intentando aparcar porque é un caos, cóches e máis coches, uns encima da acera, outros en doble fila, non había maneira, estaba todo colapsado.
Despois de intentalo 40 minutos e acercándose a hora da cita, encontrei un sitio, pero esa encima da acera.
Pensei que estando nun hospital non pasaría nada, e menos cando había un montón de coches no mesmo sitio.
Estivemos unha hora e media dentro e cando salimos, tachan, tachan, o coche non estaba, ESTA VEZ DE VERDADE e non como o falso roubo jijiji.
Leváramo a grúa, tiven que pillar un taxi e irme con meu pai medio drogado co sedante que lle deran para facela proba a buscar o coche. A broma saleume en 90 euros e aínda me ten que chegar a multa. O mellor de todo foi que eu aparquei o coche as 11:15 e a grúa levoumo as 11:27. Nin 20 minutos tardaron os capullos jijiji.
Vale, que eu aparquei encima da acera, e non se pode , pero coño, nese hospital é imposible aparcar.

5 comentarios:

Eva dijo...

¡Pobre Dolo!
...es que lo que no te pase a ti...

Pilar dijo...

que putada tia...la verdad es q es una mierda lo de aparcar,...cada vez hay mas coches y el espacio es limitado!!

LA MARU dijo...

¿te pasó eso en Santiago? Bueno, ya sabes que yo en Santiago ya casi soy coleguita de los del depósito de coches, jeje. La próxima vez dile que eres mi amiga...jajaja. Pero mira que son cabronazos, eh???? con lo cívicas que somos nosotras...eso es que nos tienen manía...

Nat dijo...

pero Dolo, como dice Eva, es que lo que no te pase a ti...
Ves,, otro bueno motivo para no tener mi auto propio. Jeje

Anduriña dijo...

Y adónde leva a grúa os coches?, está pola avenida de Madrid, non? A mín no me pasou nunca, pero unha vez que traballaba en Vigo, chamoume o meu pai porque lle levaran o coche (en teoría había una liña amarela borrosa) con cartos, tarxeta e todo, jeje . Unha putada a verdade