viernes, 6 de junio de 2008

98-88

Asi quedaron onte Os Celtics contra os Lakers no primeiro asalto da final da NBA.
Son futbolera de pura sangre pero o baloncesto tamén me apasiona, se no campo o mellor é Messi, na canasta o mellor é Kobe Bryant. E este non me iredes a decir que non está buenísimo como o que pasou con Messi non? jiji.

Aínda quedan varios partidos por diante pero a pregunta é: veremos a Gasol co anillo? Conseguirán os Lakers gañar o título despois de unha temporada de tantos altibaixos? Arrasarán os Celtics que veñen con moita forza?....

5 comentarios:

Nat dijo...

Ay niña, que el día que hables de tenis, te comento algo, porque ni de futbol ni de basquetball entiendo!!!!!!
Que tengas un buen finde :)

Anduriña dijo...

Eu igual que Nat, podías pór unha foto do xogador ese de baloncesto para polo menos poder opinar de se está bo ou non. Por desgracia de fútbaol e de baloncesto nin idea. Digo por desgracia , xa que se me gustara, estaría encantada con tantos partidos na telvisión. Eu só vexo o tennis e para iso se xoga Nadal ou Federer, ;-)

Jabolka dijo...

Yo ni futbol ni baloncesto ni nada, eso si, federer está como un tren... :D
un beso

Nat dijo...

Si, FEDERER...
Aunque noqueó a mi Fernandito González y lo sacó de competencia!
Pero bueno... así es la vida

Eva dijo...

yo fútbol, baloncesto... lo que me echen. En cuanto a Kobe Bryant...pues más guapo que José Mercé sí que es...