miércoles, 24 de octubre de 2007

ATENCIÓN, CHEGOU LUCAS Ó BLOG

Lucas, natural deRianxo, ten 3 anos e é un dos meus amores. Son desas tías que babean todo o día (igual que a Maru), pero de verdade que é un neno moi especial.

Empezou a andar os 10 meses e os 12 xa falaba, pero non só decía mamá e papá senon que era capaz de construir frases. Ten unha memoría increible, acórdase de cousas ocurridas fai tempo e se se trata de promesas que lle fixeches é capaz de transcribila conversación para que non teñas escapatoria e digas; é verdade, prometinche tal cousa.

Outro rasgo a salientar e que é infinitamente cariñoso, sobre todo coa súa nai, que non se cansa durante o día de darlle abrazos e bicos e soe decirlle "eres a miña preciosiña", non me digades que non é para comelo.

É un neno moi sociable, tódolos días vai o parque coa súa nai (outro dos meus amores) e os compañeiros de clase xa o están esperando para xogar, encátalle andar cas palas na area, pode pasarse horas facendo buratos.


Como podedes ver é moi traballador, nesta foto estaba intentando construir unha casa, tiña todo o necesario, ladrillos, area... e a súas ganas de facer cousas, nunca se cansa.

Espero que Alba teña en conta este gran rapaz que xa está pensando en facer casa e todo jeje.

Se algún día estades tristes, ou tivéchedes un día horrible, Lucas é a solución, arrancarache unha sonrisa queiras ou non, LUCAS A TUA TÍA QUÉRECHE CON LOUCURA!

11 comentarios:

Lucía dijo...

que bonitoooo... una entrada preciosa!!!! Si casi estoy por dejar a mi Roemo y quedarme con Lucas para mi!!!
Desde luego tiene una carita preciosa y de bueno, es una monada de niño, me lo prestas???
Un besin

Anónimo dijo...

uyuyuyyyyyyyy!!! QUE GUAPO!!! PERO LO SIENTO DOLO, EL PRIMERO DE LA LISTA DE ALBA ES HUGO (QUE PARA ESO ES MAYOR, YA TIENE CUATRO AÑITOS)... MARUUUUUU ...PLEASE...PON ALGUNA FOTO EN TU BLOG PARA QUE LO VEAN, ES MUY GUAPO TAMBIÉN jajaja

LA K

Anónimo dijo...

P.D.- QUE ME ENCANTÓ LA ENTRADA DE HOY, NO ME EXTRAÑA NADA DE NADA QUE SEA TU AMORRRRRR

LA K

LA MARU dijo...

AYYYYYYYYYY.....DIOSSSSSSSSS.....YO ES QUE CONOZCO A HUGO (EL NIÑO DE CUATRO AÑOS MÁS MARAVILLOSO DEL MUNDO) Y A LUCAS (EL NIÑO DE 3 AÑOS MÁS MARAVILLOSO DEL MUNDO) La verdad es que estoy rodeada de niños especiales que hacen que la vida sea muuucho más feliz. Vamos a dejarle a Alba que decida, jejeje, porque yo, señores, no puedo. Pero para que la cosa esté equilibrada, K, mañana mi post dedicado a tu niño, prometido :)

Carlos Ces dijo...

A Lucas non o podo prestar, Lu, sintoo, pero cando queiras vir con Romeo a Rianxo e velo

Anónimo dijo...

Estou flipando, onte non podía escribir como loli, hoxe aparezo como caciquecola e agora nin eso e teño que entrar como anónimo, non me acepta a contraseña e estou segura de pola ben. Ka ke sepas que Hugo é guapísimo, vino en fotos que me enseñou a Maru, pero o equipo azul (Lucas+Loli) non se van a dar por vencido ata conseguir o amor de Alba jaaaaa.

Pilar dijo...

Que bonito escribes en gallego, mola leerlo, jeje...Tu sobrino,muy remajo...
Por cierto, q es nai? madre? tia? abuela? Ya me aclararás la duda lingüística...
besos

Lucía dijo...

nai es madre pilar... Ay Dolo ese diccionario para los extranxeiros!!!
Pero ya sabes una palabra nueva jejejeje... Yo me estoy acostumbrando ahora a las "eses" y las "jotas", porque el Gallego de Dolo es sencillo, pero el de mi suegra.... telita!!!

Anduriña dijo...

Pois eu teño unha primiña de tres anos que pode ser unha boa candidata para Lucas , je je. A pena é que eu non podo disfrutar todo o que quero dos máis pequenos da miña familia por simples razóns de distancia, así que aproveita que o tés cerca para disfrutar deses maravillosos momentos que sempre che regala un neno.

Por certo, esta é a miña primeira participación no teu blog e espero facelo a partir de agora máis a miúdo.

Biquiños, Andu

Eva dijo...

Uy!... este Lucas me gusta mucho... es trabajador como mi Alba. Seguro que juntos se ponían el mundo por montera.

Por cierto, ¿sabes que Lucas es uno de los nombres que le teníamos para Alba si fuese niño? me parece un nombre precioso.

(K, no te celes que tu choucho también me gusta mucho para mi Alba)

loli dijo...

bueno o meu tamén ten jotas e moitísimas eses pero ó escribir non se nota, son desas que digo, jato, sapato,sepillo,ajua jeje:non sei se o blog este me permitiria decirvos unhas palabras en jallejo je, teño que envestigalo. Pilar, nai é madre como ben che dixo Lu, pero eu a miña chámolle madre e non vexas o mal que lle parece, como falo galego e lle solto madre o final da frase pensa que me estou rindo dela, non entende que é algo cariñoso