domingo, 21 de octubre de 2007

CASI, CASI.

Está claro que a sorte non nos acompañou, foi unha carreira apasionante. Non vou a ser das que está contenta porque Hamilton quedara séptimo, ou que foi un alivio ver a copa de campeón do mundo en mans de iceman antes que nas del. Tampouco me vou meter en todos os asuntos turbios que acompañaron a Mclaren e Alonso durante todo o campeonato. En Brasil pasaron dúas cousas: Alonso non conseguiu superar a Massa e L.Hamilton pecou de novato.

O afillado de Dennis púdolle a presión e non aguantóu o tirón, supoño que as ansias de ser o corredor máis xóven que gañara o mundial sendo o seu primeiro ano na Formula 1 lle pasou factura. Cando Alonso lle adiantou debeu seguir detras porque esa posición chegáballe para superalo en puntos pero quixo máis e..... jodeuna ben jodida.

6 comentarios:

Lucía dijo...

xa che digo!!!!! e un boqueiron e un tonto do cu.... o Hamilton claro.
eu estou moi contenta con que gañara o iceman, certamente foi o mellor!!!
Un biquiño e flipa, en galego eu!!!!

多洛雷斯 dijo...

e despois decias que se as volvoretas e os buracos... Falo moi ben, que vaian aprendendo as galegas non practicantes je.

LA MARU dijo...

a ver...eu non vou ser menos... alégrome de que gañara Kimi, aínda que tampouco me cae moi ben porque góstame a xente que sorrí e ese rostro tan inexpresivo ponme un pouco dos nervios...Alonso é un prepotente e entendo que a xente lle teña manía...pero hai que recoñecer que é bo o cabrón e que os ten ben postos. O ano que ven gaña seguro......buf...costoume! jeje

Eva dijo...

ja,ja,ja...

Kimi == borrachín
Alonso == chuletín
Hamilton == tontín

y todos millonarios perdidos :-(

Pilar dijo...

Hala, al final no ha sido ni pa uno ni pa otro, parece de fábula con moraleja, jejeje

:)

Anónimo dijo...

RAIKONEN, RAIKONEN RARARAAAAAAA!!!!!

PERO ... NADIE SE HA FIJADO LO BUENO QUE ESTÁ EL HAMILTON!!! jajaja

LA K