miércoles, 31 de octubre de 2007

NON SE CANSAN

las consecuencias de un octubre seco

Un incendio intencionado arrasó 16 hectáreas en Moaña y otro amenazó anoche varias casas en A Guarda

Non sei a donde imos a ir a parar, pero aqui temos outro "minipunto" para sumar ó impacto medioambiental. Os incendios que asolaron boa parte de Galicia o verán pasado deixaron un panorama desolador. A zona donde vivo ( Rianxo) foi unha das máis castigadas polos incendios, aínda hoxe (e pasará durante moito tempo) se nontan as secuelas deses fatídicos días. O redor do meu pobo só se ven árbores queimados, quedan pequenos "cachiños" de monte que se salvaron das lapas, como o que hai ó lado da miña casa, todo un privilexio.

O incendio do 25 de Agosto foi unha tortura para os membros da miña familia, tíñamos a casa rodeada por varios focos, meu pai e irmáns subirón a tentar que non chegase o lume que se desprendía a escasos metros pola parte de arriba da nosa casa. Miña nai, uns veciños y eu situados na parte de abaixo da casa facendo o mesmo no outro monte cercano.Foron horas de angustia, non pódiamos respirar ben, a luz cortouse a causa do lume e apenas podíamos vernos os uns ós outros, a axuda non chegaba e o Concello tiña tódolos medios saturados.

Finalmente e tras varias horas de desesperación ; o meu pai que é un Heroe conseguiu facer un cambio de sentido (aínda non entendo moi ben como fixo) e o lume marchou noutra dirección. Gracias a él, a nosa casa e a dos veciños, está en pé, e podemos disfrutar dese cachiño verde do que vos falei antes.

5 comentarios:

Pilar dijo...

Esto es algo terrible y que me encoge el corazón cada vez que veo algo relacionado...Nos estamos encargando de dejar bien chamuscadito el pais, para luego poder levantar a gusto los campos de golf que hagan falta...

Esto que cuentas que os ha pasado en tu casa, ha sido ayer o fue en verano???? La verdad es que tuvo que ser horrible e impresionante a la vez...Tu padre, tienes razón, todo un heroe
Besos

Anónimo dijo...

Foi o verán do ano pasado, cando estivo case 2 meses ardendo tódolos días. LOLI

LA MARU dijo...

Que tu padre es un heroe ya lo sabia (un dia deberias hablar de sus hazanhas cotidianas, McGiver a su lado un aprendiz)y que lo del anho pasado fue muy triste tambien.Yo que todos los viernes hacia el recorrido Santiago - A Guarda pude de ser testigo directo de unos cuantos incendios y de las secuelas de otros tanto. Una penita.

Lucía dijo...

Ya te digo, salias a la carretera y estaba todo ardiendo.... Una pena, de verdad!
Lo de este octubre pes por puro egoismo a mi me mola que no llueva tanto y más despues de no ver el sol en todo el varano, pero reconozco que no es lo mejor que nos puede pasar.
Un besin y quiere mucho a tu padre... incluso aunque no fuera un heroe, que si que lo es!

Anónimo dijo...

Sí ya me he enterado, anda mi padre como loco de incendio en incendio en el concello de A Guarda. La verdad es que espero que vengan unos días de lluvia para que moje bien la tierra, ya que, en contra de todo la fama que Galicia tiene, está haciendo mejor tiempo que en ningún lado, pero eso tiene, lamentablemente, sus consecuencias...
Un bico, Andu