viernes, 26 de octubre de 2007

UN DILEMA

Teño un irmán traballando en Huelva, cando se foi deixou a outro de meus irmáns encargado de coidarlle o canario, cando chama por teléfono o primeiro que fai é preguntar por él, se comeu ben, se cantou.... A cuestión é que meu irmán (o encargado de coidalo) olvidouse de darlle de comer, e claro, o pobre estirou a pata. O dilema está en que unha parte da familia quere decirlle o que pasou e outra parte quere comprar outro o máis parecido posible ó anterior e correr un tupido velo....

A verdade é que o meu irmán tíñalle moito cariño o seu canario, pero de ahí a suplantalo.... Faime gracia ver como cada quén argalla un plan máis escandaloso có anterior, hai quén propón que se lle diga que abreu a xaula e marchou voando, outros que o comeu o gato... todo vale antes de recoñecer que morreu de fame. Faime moita gracia , non o sucedido, senón a diversidade de opinións, tramas... que xorden das mentes pensantes dos membros da miña variopinta familia.

4 comentarios:

LA MARU dijo...

¡JAJAJA! Sé que no es para reirse pero a mí también me hace gracia. Y además deberías decir que sois ocho hermanos+ padre+madre+abuelos por lo que deduzco que hay planes para dar y tomar....jajaja
Podéis decirle que lo encontrastéis ahorcado, colgando del columpio de la jaula y que a su lado había una notita que decía...Lo siento, no soporto vivir lejos de mi dueño, fui muy feliz. ¿colará? jajaja

多洛雷斯 dijo...

Esa idea é moi boa ,vouna a propoñer eu na próxima asamblea familiar para determinar cal serán as pautas a seguir en torno o sucedido jajajaj

Eva dijo...

¡¡¡Buenísimo!!!
Yo con un dilema moral de este calibreno sería capaz de dormir.

¿Por qué no se lo decís por SMS?
CANARIO MUERTO. FUE EL MAYODORMO.

Besitos y feliz semana.

E

Pilar dijo...

hala...jaja...menudo marrón!!!! BUeno, ya nos contarás como se resuelve el problema!
Besos