jueves, 15 de noviembre de 2007

AYER LA VI

Había como un mes largo que non a via, tivo que ser nun hospital, pero eso é o de menos, o importante era que alí estaba, con uns vaqueros e un xersei a raias azuis, canto tempo esperando ese abrazo, POR FIN! a Maru e a Loli fundidas nunha aperta moi esperada.

Dedicámonos un par de piropos, dos de verdade, deses que sabes que son sentidos e logo puxémonos ó día do que nos sucedera nas últimas horas que pasamos sen comunicarnos (apenas 5 ). O tempo pasou voando, dúas horas non nos chegaron a nada, e de que falamos? pois vóuvolo contar todo, todo:

1. Do blog, do ben que o pasábamos escribindo e lendo os comentarios, de que a Maru se sentía máis cerca da súa Sis e de que a min me servía para coñecer mellor a E.

2. Do ambiguo, de Ri (sólo un par de cousas eh? que Maru xa o ten super olvidado je)

3. Da miña irmá que se recupera pouco a pouco e do meu avó que se dedica a tocarlle as tetas ás enfermeras (é o que ten que che saquen do teu hábitat os 91 anos).

4. Da nosa época de compis de piso e da xente que coñecín a través dela (de algunhas tiven que refrescarlle a memoria en canto a días de troula que non recordaba je)

5. Dos seus avós e pais, ¡que ben me tratan cando vou a visitalos!.

6. Da bufanda do ambiguo, que ten algún fallo insignificante, ela que é tan perfeccionista con un fallo na calceta!, non me podo creer que non a desfaga e a poña simétrica jeje.
7. De cando se marchaba para facer o master, snif! como a vou votar de menos.....

8. DE IRNOS DE VACACIÓNS XUNTAS, SI!!!!!!!! a Asturias, quizáis Valladolid e así igual poderíamos ver a Pilar.

9. Este punto é para que a Maru añada o que se me pudera olvidar, je.

Despois tocou a despedida, o deber chamábanos, Maru tiña que ir a calcetar e eu voltar a xunto a miña irmanciña. Outro super achuchon, acompañamento a porta de saída y se acabo.... a Maru foise.

GRACIAS POLO BO MOMENTO QUE ME FIXECHES PASAR. QUÉROTEEEE!

11 comentarios:

LA MARU dijo...

Es verdad...qué rápido se pasa el tiempo cuando estamos juntas, ¿verdad? y qué bueno que tengas esa memoria prodigiosa para recordar las cosas que yo ya he olvidado...Creo que no me queda nada por añadir...bueno sí...que a veces creo en el destino...y que aquel día que llegaste al piso y decidiste quedarte pasó porque tenía que pasar.
Por cierto...te olvidaste de contar que una enfermera a la que tu abuelo intentó morder (se lo perdonamos) es muy amiga mía...¡qué pequeño es el mundo!
Yo también te quiero muchíííííísimo

LA MARU dijo...

¿¿Algún día me perdonarás que te hubiera gritado por no colocar los pinchos de pimiento simétricos con los de queso??¿eh?¿algún día? ;)

多洛雷斯 dijo...

Non cho teño que perdoar porque nunca cho tiven en conta pero é que me fai tanta gracia recordar eso e tan gracioso como o da frase que tes a patente que non se pode decir je je.

Lucía dijo...

Que suerte tienes Dolo!!! Yo llevo esperando meses a que esta petarda venga a verme....sniff
Pero la perdonaré porque cada vez que lo intenta se le tuerce...Maru y yo pá cuando????
Un besin

Eva dijo...

Que cunda la paz, que cunda la paz... que hay Maru para todas (pero más para mí)

Bicos

Pilar dijo...

QUé entrada tan bonita! Y me he partido de risa con lo de tu abuelo, jajaja....

Bueno, la verdad es que entre Mi Asturias 1/2 patria querida y Valladolid, yo elegiría la primera, pero ¡¡si venis a valladolid me va a hacer una ilusión!! Igualmente si os quedais en Salamanca (maru dijo: leon,salamanca, avila, valladolid...)os voy a ver, que queda a 1 hora y voy a menudo q tengo allí amiguinas

ya me contaréis!
Besos

Anduriña dijo...

Qué entrada más tierna! me encanta!, yo sólo sé que la Maru te quiere mogollón y cuando habla de ti, sólo son cosas buenas las que dice y la verdad que por lo que cuentas y como lo cuentas, no me queda ninguna duda de que tienes que ser una persona genial (creo que solo coincidimos una vez, pero espero que haya más ocasiones). Por otra parte, mi Maru es mi Maru y entiendo que todas la queramos compartir, pero como dice E, hay pa' todas.

O do teu avó é unha escena para comezar una película xa. Jeje, que gracioso.

Anónimo dijo...

PETARDAS PARA CUANDO UN ABRAZO DE CINCO, SEIS, SIET....JOER QUE HE PERDIDO LA CUENTA... CÚANTAS Y CUÁNTOS ESTAMOS EN ESTA NUESTRA COMUNIDAD???????
VENGA DOLO PREPARA EL MOMENTAZO... QUE ME DA ENVIDIA... TU Y LA MARU...Y PRONTO LA PILI....

OTRA ENTRADA QUE ME EMOCIONO....
ME GUSTA COMO LO CUENTAS...
BESOTES GUAPA!!!

LA K

多洛雷斯 dijo...

Non sei se foi no noso encontro, polo messenger ou por teléfono pero díxenlle a Maru: ¿ estaría ben facer unha quedada da nosa comunidade non? e ela respondeume : xa se me había pasado pola cabeza algunha vez.

Ala, ide dándolle voltas a cabeza para ver donde, cando, como... porque eu tamén o farei. A min apeteceríame moitooooooooo! BIKIÑOS

Anduriña dijo...

Siiiii!, unha cea en Decembro non estaría mal, non? Bueno, eu ando por ahí dende o 18/12 ata o 15 de xaneiro, así que a pensar nun día e sitio.
Muac, Andu

多洛雷斯 dijo...

UMMMMMMMMMMMM, vexo que Andu xa se animou, eu si non teño nin gun problemilla de última hora, apúntome a que sexa en decembro. BIKIÑOS