domingo, 11 de noviembre de 2007

¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡FELICIDADES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Happy verdeee...


!HAPPY VERDEEEEEEEEE!



Teño unha familia numerosa, somos 8 irmáns, 4 mulleres e 4 homes, todos son os meus amores, con cada un teño unha relación diferente porque claro, todos somos diferentes je. Hoxe é o cumpreanos de Eva (edade sen determinar) e quero felicitala.

Quería facer algo especial porque ademáis de que o merece a ocasión, necesito que sepa que a quero moito, pero moito, moito. A miña relación con ela é a de amiga, confidente, cando teño un problema é a primeira persoa a que acudo .

Pero a veces distanciámonos, as dúas somos moi cabezonas e temos piques tontos que lonxe de resolveR, agrandamos e chegamos a facernos dano a unha a outra. Cando estamos ben disfrutamos moitísimo da nosa "irmandade" pero cando nos entra a vena "guerrilleira" somos o peor do peor; algo así como o Rei e Hugo Chavez je. Nestes momentos estamos inmersas nun deses enfados absurdos e aínda que ela leva un par de días intentando acercarse eu non llo puxen nada facil. Sentíame doida e non me apetecía ter que facer borrón e conta nova pero hoxe pensei en varios cousas que me fixeron reflexionar:

1. A primeira e máis importante razón é que é a miña irmán e sobre tódalas cousas QUÉROA INFINITAMENTE.

2. Deberíamos disfrutar máis a unha da outra porque pasámolo ben xuntas e sería absurdo desperdiciar moreas de bos momentos.

3. Sempre está ahí para axudarme no que sea e ten moita paciencia coa inseguridade que me caracteríza.

4. E moi detallista, sabe o que me gusta, o outro día mercoume unha zapatillas de casa de colores que me encantaron je.

5. E un estandarte moi importante na miña familia, os meus pais aconséllanse en ela e todos a temos en conta porque sabe o que é o mellor en cada momento.

6. A veces, é dura conmigo, pero sei que se non fose así non aprendería a ser mellor persoa, ela ensíname a ser mellor persoa.

7. Nestes momentos duros polos que pasamos deberíamos unirnos máis que nunca e non perder o tempo distanciándonos.

8. Exerce como madriña do seu afillado como ningún, e gustaríame que se teño a gran sorte de ser nai algún día fose ela a madriña dun retoño meu.

9. Fai moi ben de comer, sobre todo a tortilla de patatas, que según o meu mozo é a mellor que probou nunca.

10. AHHHHHHHHH! e por último e non menos importante, este ano aprobou as oposicións de mestre- especialidade en pedagoxía terapéutica, así que, os seus infresos económicos aumentarán e non me conven enfadarme con ela jijijijjij.

Por todo isto e outras moitas cousas:

¡
QUE SEPAS QUE CHE QUERO E QUE CHE DESEXO MOITAS FELICIDADES!.



7 comentarios:

Eva dijo...

Pues felicidades para mi tocaya.
Espero que las pequeñas rencillas se terminen y volváis a la "irmandade".

Besitos también para ti.

:-)

Eva

Ya de paso un besito para mi Sis del alma a la que yo también quiero muchíííííísimo

Nat dijo...

Hola Loli!
Felicidades para tu hermana!!
Te agrego también, a pesar de que estás escribiendo en otro idioma, entendí todo perfectamente...
Es que para los sentimientos no hay traducción, verdad?
Besitos, y nos leemos
;)

Nat

多洛雷斯 dijo...

yujuuuuuuuuuuuuuu! alégrome un montón de que me entendas porque eso do castelan dáseme mu mal jeje, pero se fixera falta calquera aclaración xa sabes. BIKIÑOS



ahhhhhhhh! Eu tamén che agreguei :-)

Pilar dijo...

Felicidades para tu hermana!!!! Y espero q l hayais disfrutado. Yo hoy he celebrado con mi familia politica mi cumple con tarta y todo(pero no era hoy mi cumple, eh?).

POr cierto, te animo a q contribuyas con tu granito de arena a la polemica en torno al rey, cuantos más post seamos, más saldremos en google!! :D

Un beso

Pilar dijo...

AH, Y otra cosa, espero q ella lo haya leido para que lo hagais las "paces", jejeje...
besos

LA MARU dijo...

Yo conozco esta relación de cerca y sé que es muy especial. He vivido vuestro amor y vuestras peleas de cerca y me encantan :)
Seguro que ella te perdona o acepta tu perdón o lo que sea que tengáis que hacer para solventar los problemillas. Yo aprovecho también para darle un beso a mi hermana, que la quiero con toda el alma ¡que vivan los hermanos!

多洛雷斯 dijo...

Non leeu o blog porque non temos internet en casa, pero imprimin a entrada, deixeilla encima da cama e a esperar........ Pouco despois veu chorando, abrazoume, eu tamén chorei e xa somos unha irmandade outra vez je, a ver canto nos dura. BIKIÑOS

AH, e FELICIDADES PILAR, fose cal fose o día do teu cumpreanos. BIKIÑOS