viernes, 9 de noviembre de 2007

VESECHE A HUCHA LOLI

Eso foi o que me dixo a miña irmán no hospital o día antes de operarse. Menuda gracia me fixo, e máis cando me dei conta de que estaba rodeada de médicos e enfermeiras que enseguida adiviñaron que era eso da hucha... todos reíndose a carcajada limpa.

Miñas irmáns y eu cando vemos a alguén que ó abaixarse se lle ve parte das nalgas decimos que se lle ve a hucha. Pois a min pásame a miudo, da igual que leve pantalón de cadera ou que sexa máis subido de cintura que cando me agacho a coller algo sempre enseño a hucha.

Ese día estaba retirando un café da máquina expendedora e como de costume sucedeu, miña irmán díxome "Véseche a hucha Loli", e eu contesteille : que novedade!. Cando me dou a volta co café na man vexo a varias persoas vestidas de verde e con fonendos ó redor do cuello reíndose da miña hucha. Finalmente sumeime ás súas risas porque non me quedaba outra jeje.

9 comentarios:

Anónimo dijo...

Ja ja, qué bo, podo facer uso da vosa expresión?, gústame moito e soa moitísimo mellor que "se te ve la raja..."
Bonita e orixinal entrada. Moitos biquiños e espero que todo saia ben.
Andu

Pilar dijo...

Jajajajjaja...Al principio no sabia de que estabas hablando...Este blog es como un curso acelerado de "galego"...todavia me presento allí a las oposiciones...!!!
Me alegro que nos deleites con una entrada tan graciosa
Un beso

多洛雷斯 dijo...

Pois si decides vir as oposicións aqui e necesitas unha man co galego xa sabes donde estou. De que preparas as opos? Espero que teñas moita sorte. BIKIÑOS

Pilar dijo...

Pues las preparo de geografia e historia...el examen en galicia fue el año pasado, salieron muchas plazas: 100. Este año es aqui en Castilla y Leon...se dice que saldran 45...patético. A mí no me importaría nada irme a Galicia! Antes tendría que aprender galego q es requisito para examinarte...Pero de momento, me temo que me tengo que quedar por aquí...
Besitos

Eva dijo...

A mi alemán se le ve la hucha a menudo... a partir de ahora le diré "Martin, se te ve la hucha"... ja, ja, ja.

Me alucina que escribas estas cosas tan graciosas en momentos tan delicados. Eres una maravilla :-)

LA MARU dijo...

JAJAJAJAAAAAAAAAAAAAA, ESTA ES MI LOLIIIII. UNA FÁBRICA DE HACER REIR...Es la persona más ingeniosa, sin que ella sea consciente, que he conocido nunca.Doy fe de lo de la hucha de Martin...jeje...

多洛雷斯 dijo...

Eva podes usar o da hucha con total liberdade, cédoche a nosa patente con moito gusto je. Pero unha pregunta, e esto vai para todas: ¿ nunca tivéchedes problemillas coa hucha? se a resposta é negativa, POR DIOS! como facedes? porque de verdade que esto me trae pola calle de la amargura, non hai maneira de evitar esto?

Eva dijo...

Yo de esos problemas muy pocos, pero ya te digo que M todos los días. debe ser cosa de fisionomíca.
Bicos

LA MARU dijo...

Yo creo que nunca enseñé la hucha, será porque llevo bragas de cuello vuelto, jajaja.