viernes, 23 de noviembre de 2007

VAI POR TI E




Víchedes que foto máis bonita? é o porto de Rianxo antiguamente, daquela non había o malecón de hoxe en día para parar as olas e evitar que a auga chegase ás casas.

Pois tanto a foto, como o meu novo reloxio e o tempo están hoxe aquí gracias a E, mira que tivo paciencia porque hasta cortar e pegar o tiven que facer dúas ou tres veces para que me saise je.

Son moi patosa con esto das novas tecnoloxías e a verdade é que saco de quicio á xente, sobre todo a Carlos, aínda que tampouco ten moita paciencia conmigo (podes rebatir o que queiras cari).Eva díxome os pasos que tiña que seguir moi ben, explicoume as cousas varias veces e finalmente conseguin facelos cambios que quería, e non se desquiciou dos nervios no proceso, ou polo menos eu non o percibin,(pode que nalgún lugar da fría Alemania se esté tirando dos pelos)jeje.

9 comentarios:

Eva dijo...

Gracias Dolo...
Aún falta un detallito que es que la barra del tiempo no quede cortada. Se conseguirá, ya verás.
Bico.

多洛雷斯 dijo...

Non me fixara neso, estaba cegada polo meu subidon de alter ego por poder facer os cambios je.

Anónimo dijo...

Uiiii que mentira , se eu teño máis paciencia co Santo Job... O que pasa e que explicoche as cousas 1 , 2 , 3..., 50 Veces e ti sigues a facelo a túa maneira e entón enfadome , empezan os paus a duas bandas jeje

Ainda así son tan parviño que sijo ahi intentando axudarche cando andas a frikear no pc , na ds ou no que sea ainda que sei que non me fas nin caso.

Pd: A foto e o tuneamento do foro estan moi moi ben , cada día tes esto máis bonito.

Un bico , Carlos

多洛雷斯 dijo...

Según Carlos alter ego e = otro yo, ummmmm, non estou moi convencida de que teña razón pero por si acaso, o que quería decir é que me subiu o meu ego.

LA MARU dijo...

jejeje, Dolo, Carlos tiene razón con lo del 'alter ego', pero estoy segura que todos te entendimos :)

Yo sé que mi hermana explica muy bien las cosas (igual es lo que le falla a Carlos)pero es que Dolo es una buena alumna, ¿a qué sí?
¿¿Te acuerdas de aquellas tardes aprendiéndonos las provincias españolas de carrerilla?? Sí, qué pasa...cada uno se divierte como quiere..

多洛雷斯 dijo...

Jaaaaaaaaaaaaa, xa non me acordaba, creo que temos que quedar e facer outro repaso porque.... que non, que son moi culta coño e non me fai falta repasar jijiji. BIKIÑOS.

Pilar dijo...

Esta muy bonito!! Me gusta mucho como queda esa foto, q es super chula!
Lo que no entiendo es eso de la barra del tiempo,que decis que queda cortada...:-)
Besos

多洛雷斯 dijo...

Si te fijas verás que donde está o cuadrado verde do tempo ten o lado dereito cortado, casi non se aprecia.

Anduriña dijo...

Moi bonito todo e felicidades ás dúas, á profesora e á alumna!

Biquiños e boa fin de semana.

Andu