jueves, 20 de diciembre de 2007

¿SEREI PAPÁ NOEL ESTE ANO?




Odio estas fechas, deprímenme, voto de menos a xente que xa non está, sobre todo este ano que apiques estiven de poder pasalas con él, pero o final non puido ser, canto me vou acordar de ti avó!. Cando estrañas á alguén non importa que día é, nin que hora, nin sequera por qué te acordastes desa persoa en ese instante, pero o certo é que nestas fechas recórdaste máis dos que xa non están. A pesar de non soportar esta marea roja da navidade,disfrázome de Papá Noel para os meus sobriños,un disfraz en condicións medio comprado-medio feito por min jeje. Todo comezou fai dous anos por ser un intento desesperado por facer rir a miña irmá e conseguino, conseguino con creces porque son un Papá Noel moi improvisador (dise así?)... O ano pasado, a miña irmá dixo: non te disfrazas outra vez de Noel para Lucas?) e claro, non puden negarme.
Este ano volveumo a pedir pero a miña nai non lle chista moito a idea porque lle parece unha falta de respeto de cara ó meu avó. Sei que non ten que ver unha cousa coa outra pero agora atópome entre a espada e a parede: ou me disfrazo do jodido Noel e fago felices ós meus sobriños ou non me disfrazo e a memoria do meu avó estará impoluta e miña nai estará tranquila.
A miña nai ten unhas costumbres e ideas un pouco antiguas pero a estas alturas da súa vida é moi difícil facerlle ver que está equivocada.
Non teño ningunhas ganas de facer de Noel, si o fago é por a miña irmá, polos meus sobriños..... acaso lle falto ó respeto ó meu avó? que opinades? Estou feita un lio, a conciencia está traballando demasiado no meu interior.....

8 comentarios:

Pilar dijo...

Jolín...menudo dilema... ¿Qué opinan los demás miembros de tu familia? La nai supongo que es la tia??
Creo que deberías tantear a los demás familiares a ver que opinan ellos... Es verdad que tu abuelo no está ya, pero seguramente que el querría que en su ausencia fuerais felices, sobre todo los niños,( que aún son pequeños y no tienen por qué entender determinadas causas-consecuencias), y además, que celebreis y te disfraces no quiere decir que le olvideis...
Pero bueno, yo opino que deberias tantear a tu familia...
Un besito y me alegro que estés de vuelta!

LA MARU dijo...

¡Disfrázate de Papa Noel, por favor! E invítame cuando lo hagas que no me quiero perder la sonrisa de tus muchos sobrinos.

Explícale a tu madre lo que nos explicas a nosotros. Que a tu abuelo le gustaría ver a sus biznietos disfrutando, ¿no? que por disfrazarte no sientes menos el dolor y que te lo pidió tu hermana y ahora debéis esforzaros en tener a vuestra hermana feliz para que se recupere pronto. Yo lo veo claro. Además no vas a hacer un espectáculo público. Es vuestra casa, sois familia, os merecéis pasarlo bien.

Pilar dijo...

HE RECIBIDO TU BROCHE!!!!!!!!!!!!! ME ENCANTA!! MILLONES DE GRACIAS RIANXEIRA GUAPETONA!!! :)

多洛雷斯 dijo...

Xa atopei a solución, farei de papa noel pero en vez de ser na casa da miña nai, será na casa da miña irmán, así non se pode sentir ofendida jiji.
De nada Pilar!

Anduriña dijo...

Primeiro decirche que tés un corazón inmenso e que a túa intención nunca pode ser a de falta-lo respeto a ninguén, neste caso a túa nai ou á memoria do teu avó. Estou segura de que a el lle gostaría verche feliz e tamén ós seus netos e creo que a sonrisa dun neno non ten precio, e más sobre todo cando o panorama non é moi favorable para selo. Eu te animo a que manteñas a ilusión dos teus sobriños, que hoxe esperarán todos ilusionados a que Papanoel entre pola porta da casa ou caia pola chimenea (isto un pouco arriscado, je je) para contribuir a que sigan soñando...

Biquiños e pese a todo, Bon Nadal

P.D.: a min se me fixo rarísimo o primeiro ano sen o meu avó, que sempre presidía a mesa. Ó feito de que agora o faga o irmán maior do meu pai, non acabo de acostumarme.Pero din que é lei de vida, aínda que moitas veces inxusta.

Anduriña dijo...

Perdón, ando un pouco despistada nestas datas, dixen que hoxe chega Papanoel, e por suposto é unha errata.

Muac

Anduriña dijo...

Papá Noel, sorry (xa levo unhas horas levantadas, aínda que non o pareza. Será cousa do jet lag, je je)

carmen dijo...

Creo sinceramente que deberias disfrazarte de Papá Noel, los niños tienen que vivir en un ambiente feliz, ellos no entienden los problemas de los mayores, tambien yo creo que tu abuelo se reiria mucho y disfrutaria de lo lindo, se lo debes tambien a tu hermana que seguro que le encantará y ayudará a su pronta recuperación, la sonrisa es la mejor medicina, un abrazo muy fuerte