jueves, 19 de junio de 2008

DE VOLTA

Pois eso, que xa ando por aqui outra vez, un resumen rápido destes días:
- Alemania preciosa! sobre todo Boon.
- Os Lakers eliminados, perderon de cuarenta e algo puntos, o anillo finalmente para os Celtics.
- Domingo España-Italia as 20:45, que nerviossssssss!. A miña aposta é que caeremos en cuartos contra os campeóns do mundo, está cantado.
- Quédanme 13 días para acabar o contrato pero tachan tachan! Atopei un novo, todo un reto porque un novo proxecto aparece, cérrase un cilo e ábrese outro.
- Si sabedes donde podo conseguir música dos anos "cachimpun" pois avisade, tipo a saia de carolina e cousas así, xa sei que o emule pode sacarme dun apuro pero a verdade é que non atopei moita cousa.
- Non terei internet en casa, os de telefónica din que ata dentro de 3 meses non van poñer adsl rural donde eu vivo e paso de poñer a opción de banda ancha, ou será estreita ? jeje, bueno como se diga.

6 comentarios:

Jabolka dijo...

has probado a mirar lo de internet con movistar o vodafone a traves del movil? No se si en ordenador fijo se peude, en portatil si,y no sale demasiado caro, 30 euros al mes o asi...

besitosy bienenida!!

mxg dijo...

Bienvendia a la vuelta. Buenas noticias. Me alegro que te ha gustada Alemania. Si quieres volver tienes casa aquí y Alba se alegraría también.

Eva dijo...

Bienvuelta.Te hemos echado de menos.

Besitos.

多洛雷斯 dijo...

Ai! eu quero volver, por min xa me iba agora mesmo a bailar o chiki chiki con esa rubia de ollos azules!

多洛雷斯 dijo...

Pilar teño que investigar eso do movil, eu sólo teño ordenador fijo.

Nat dijo...

Por fin!!!!!!